1. CV do pracy zdalnej - jak napisać? Wzór i porady eksperta

CV do pracy zdalnej - jak napisać? Wzór i porady eksperta

Żaneta Spadło
•  Zaktualizowano:

Piszą o nas:

Jeśli podczas aplikowania do firmy interesuje Cię praca zdalna, CV powinieneś przygotować perfekcyjnie. W ten sposób pokażesz, że przykładasz się do swoich obowiązków i można Ci zaufać — a to kluczowe, jeśli chcesz pracować poza biurem.

W tym artykule zobaczysz przykładowy wzór CV do pracy zdalnej. Dowiesz się też, jak samodzielnie je napisać, by zrobić dobre wrażenie na rekruterach. Dzięki temu Twoje szanse na dostanie pracy zdalnej znacznie wzrosną.

Stwórz skuteczne CV w kilka minut. Wybierz profesjonalny szablon CV i szybko wypełnij wszystkie sekcje CV dzięki gotowym treściom do wstawienia i wskazówkom ekspertów.

Stwórz CV teraz

Kreator CV online LiveCareer to narzędzie, w którym najszybciej stworzysz profesjonalne CV i pobierzesz je jako PDF lub DOC.

Zobacz też inne wzory CV do pracy zdalnej:

Praca zdalna CV — wzór 

Maciej Zaradny

SEO Content Designer

Numer telefonu

Adres e-mail

Link do profilu na LinkedIn (opcjonalnie)

Podsumowanie i cele zawodowe

Kreatywny, zaangażowany i świetnie zorganizowany SEO Content Designer z ponad 3-letnim doświadczeniem w pisaniu i optymalizowaniu tekstów. Mam na swoim koncie liczne sukcesy — m.in. poprawiłem ruch na blogu firmowym o 19% dzięki skutecznej optymalizacji. Dobrze radzę sobie w pracy zdalnej — piszę szybko i na czas oraz mam zmysł techniczny. W Państwa firmie chciałbym pisać głównie o turystyce, a z czasem awansować na stanowisko Senior Content Designera.

Umiejętności specjalistyczne

  • lekkie pióro
  • praktyczna znajomość zasad SEO
  • bardzo dobra znajomość Ahrefs, Google Analytics i Google Search Console
  • znajomość zasad ortografii i interpunkcji
  • obsługa MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • bardzo dobra znajomość JIRA i Confluence
  • zmysł techniczny
  • język angielski — poziom C1

Umiejętności miękkie

  • rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • świetna organizacja pracy i terminowość
  • umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • analityczne myślenie
  • kreatywność
  • sumienność i zaangażowanie
  • uczciwość i odpowiedzialność
  • chęć nauki i rozwoju

Doświadczenie

11.2021–obecnie 

Stanowisko: SEO Content Designer (w trybie hybrydowym)

Obowiązki:

  • pisanie artykułów SEO z zakresu turystyki i dekoratorstwa
  • research informacji i słów kluczowych
  • optymalizacja bloga
  • tworzenie mapy treści na kolejny kwartał

Kluczowe osiągnięcia:

  • wzrost ruchu na blogu o 19% w wyniku skutecznej optymalizacji tekstów (wrzesień 2022)
  • średnia ocena jakości tekstów: 97,9% w 2022 roku
  • 100-procentowa terminowość przez cały okres zatrudnienia

12.2020–08.2021 Agencja Marketingowa .NET

Stanowisko: Junior Copywriter (praca zdalna)

Obowiązki:

  • pisanie artykułów SEO dla klientów agencji
  • tworzenie opisów produktowych, newsletterów i e-booków
  • wymyślanie haseł reklamowych
  • współpraca z grafikami i redaktorami

Kluczowe osiągnięcia:

  • ponad 30 artykułów w top 3 wyszukiwarki Google
  • 100-procentowa terminowość przez cały okres zatrudnienia

Wykształcenie

2017–2022 Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Kierunek: dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Uzyskany tytuł: magister

Zainteresowania

Chętnie rozwijam swoją wiedzę z zakresu SEO, oglądając video i czytając blogi (również po angielsku). Lubię też podróżować — w 2021 roku przez 2 miesiące zwiedzałam Amerykę Południową.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Stwórz CV teraz

Jak napisać CV do pracy zdalnej?

  1. Zacznij CV od rubryki Podsumowanie i cele zawodowe. Napisz w niej, kim jesteś, jakie masz umiejętności i co do tej pory osiągnąłeś. Wyjaśnij, dlaczego praca w domu nie będzie dla Ciebie problemem.
  2. Stwórz wyczerpującą listę swoich umiejętności twardych i miękkich w CV. Wymień zarówno umiejętności zawodowe, jak i te niezbędne w pracy zdalnej (należą do nich m.in. zmysł techniczny, obsługa programów, umiejętność współpracy, świetna organizacji pracy i terminowość).
  3. Opisz swoje doświadczenie zawodowe w CV. W tym celu podaj nazwy firm, w których pracowałeś, daty zatrudnienia (miesiąc i rok) i kluczowe obowiązki. Pod każdym stanowiskiem wymień do trzech osiągnięć zawodowych — dzięki temu pokażesz swoją skuteczność. Jeśli już pracowałeś zdalnie, możesz to zaznaczyć tuż obok nazwy stanowiska.
  4. Napisz krótko o swoim wykształceniu w CV. Podaj tylko ostatni szczebel edukacji (np. liceum lub studia wyższe).
  5. Opisz krótko swoje hobby w CV. Skup się na tych, które mają związek z Twoim zawodem albo mogą potwierdzić Twoje kwalifikacje zawodowe (np. znajomość języków obcych).
  6. Umieść na dole CV klauzulę ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych — ogólną lub taką, którą pracodawca podał w ogłoszeniu.

Już wiesz, jak napisać skuteczne CV do pracy zdalnej. Żeby zrobić to szybko i profesjonalnie, skorzystaj z naszego generatora CV. Do swojej aplikacji możesz załączyć też list motywacyjny, w którym szerzej opiszesz swoje kwalifikacje i poinformujesz pracodawcę, co zyska, gdy Cię zatrudni.

Twój list motywacyjny napisze się sam — jeśli skorzystasz z kreatora listu motywacyjnego LiveCareer. Wybierz profesjonalny szablon, odpowiedz na kilka prostych pytań, a program jednym kliknięciem wygeneruje dla Ciebie profesjonalny list do pracy.

Stwórz list motywacyjny teraz

Przejdź do kreatora listukreator listu motywacyjnego

Zobacz też wzór listu motywacyjnego dla swojego zawodu.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o CV do pracy zdalnej, zadaj mi pytanie w komentarzu pod tym artykułem.

Jak sprawdzamy treści na LiveCareer?

Nasz zespół sprawdził ten artykuł pod kątem zgodności z procesem redakcyjnym LiveCareer.pl. Dzięki temu porady naszych ekspertów są spójne z aktualnymi standardami i trendami w pisaniu CV oraz listów motywacyjnych. Zaufało nam już ponad 10 milionów kandydatów, którym pomogliśmy zdobyć wymarzoną pracę. Przygotowanie każdego z artykułów jest poprzedzone uważną analizą dostępnych raportów i badań, aby nasze treści odpowiadały na aktualne potrzeby rynku pracy.

O autorze

Żaneta Spadło
Żaneta Spadło

Żaneta Spadło jest ekspertką ds. kariery i pisarką, cytowaną m.in. przez Forbes Woman Polska, Rzeczpospolitą, PulsHR, Polską Agencję Prasową, Polskę Press, Dzień Dobry TVN i Puls Biznesu. Jako absolwentka dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, od ponad 10 lat działa w marketingu i mediach. Od 2019 roku Żaneta pisze oparte na eksperckiej wiedzy, badaniach i własnym doświadczeniu artykuły poradnikowe z zakresu szukania pracy, pisania dokumentów aplikacyjnych, prawa pracy i autoprezentacji, zgodne z oficjalnymi wytycznymi LiveCareer. W 2021 roku napisała kompleksowy e-book dla czytelników LiveCareer, zatytułowany „Jak napisać świetne CV i dostać pracę”.

Obserwuj nas

Oceń ten artykuł:

Praca zdalna cv

Średnia:

Dziękujemy za ocenę naszego artykułu!
5  (1 ocena)

Chcesz stworzyć skuteczne CV?

Wypróbuj kreator CV za darmo
Skuteczne CV

Podobne artykuły

Piszą o nas: