Stwórz profesjonalne CV teraz!
CV asystentka / asystent: wzór i porady, jak napisać
Piszą o nas:
W CV asystentka lub asystent powinni przede wszystkim podkreślić swoją skuteczność oraz przydatność dla pracodawcy. Inne cechy i umiejętności warto podkreślić w CV asystentki biura, a inne w CV asystenta nauczyciela przedszkola.
Dlatego w tym artykule zobaczysz przykładowy wzór CV dla osób na stanowisku asystenta i kilka wskazówek, jak je napisać, by łatwiej dostać zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną.
Stwórz skuteczne CV w kilka minut. Wybierz profesjonalny szablon CV i szybko wypełnij wszystkie sekcje CV dzięki gotowym treściom do wstawienia i wskazówkom ekspertów.
Kreator CV online LiveCareer to narzędzie, w którym najszybciej stworzysz profesjonalne CV i pobierzesz je jako PDF lub DOC.
Te artykuły też mogą Cię zainteresować:
- CV pracownika biurowego
- CV recepcjonistki
- CV rejestratorki medycznej
- CV sekretarki
- podanie o pracę w biurze
- receptionist CV.
CV asystentka biura — wzór
Jadwiga Pisarska-Teczka
Asystentka biura
Numer telefonu
Adres e-mail
Link do profilu na LinkedIn (opcjonalnie)
Podsumowanie i cele zawodowe
Komunikatywna i świetnie zorganizowana studentka II roku administracji na Uniwersytecie Warszawskim (studia zaoczne). Od 1,5 roku pracuję jako asystentka biura w branży prawnej, a moja ostatnia ocena roczna wyniosła 9.9/10. Pracuję w językach polskim i angielskim. Moim dodatkowym atutem jest komunikatywna znajomość hiszpańskiego.
Umiejętności specjalistyczne
- język angielski — poziom C1
- język hiszpański — poziom B1
- doskonała znajomość MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- biegła obsługa narzędzi Google (mail, kalendarz, dokumenty)
- praktyczna znajomość branży prawnej
- czynne prawo jazdy kat. B
Umiejętności miękkie
- doskonała organizacja pracy
- świetne zarządzanie czasem i pracą własną
- umiejętność uważnego słuchania
- myślenie logiczne i analityczne
- rozwinięte zdolności komunikacyjne
- umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
- odpowiedzialność i zaangażowanie
- wysoka kultura osobista
- duża motywacja do pracy i chęć rozwoju
- odporność na stres
Doświadczenie
05.2023–obecnie CODEX Sp. z o.o.
Stanowisko: Asystentka biura
Obowiązki:
- umawianie, przekładanie i zatwierdzanie spotkań z klientami (również w języku angielskim)
- prowadzenie terminarza spotkań
- monitorowanie skrzynki pocztowej
- porządkowanie korespondencji i kierowanie jej do odpowiednich działów
- przygotowywanie raportów, pism i prezentacji
- uczestniczenie w szkoleniach i zebraniach zarządu
Osiągnięcia:
- 100% terminowość w wykonywaniu zadań
- ocena roczna: 9.9/10
Wykształcenie
10.2022–obecnie Uniwersytet Warszawski
Kierunek: Administracja (studia zaoczne I stopnia)
Zainteresowania
Lubię organizować spotkania i wycieczki krajoznawcze w gronie przyjaciół. W wolnych chwilach uczę się kaligrafii.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez [nazwa firmy] w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Jak napisać CV asystenta lub asystentki?
- Umieść na górze CV asystentki lub asystenta „Podsumowanie i cele zawodowe”. Krótko wyjaśnij w nim, kim jesteś, jakie masz doświadczenia i umiejętności. Pochwal się kluczowym osiągnięciem zawodowym, by pokazać, że potrafisz skutecznie wspierać swojego pracodawcę.
- Wymień w punktach swoje umiejętności twarde i miękkie — te drugie zdaniem ekspertów będą miały coraz większe znaczenie na rynku pracy. Skup się głównie na tych kwalifikacjach, które będą przydatne na docelowym stanowisku i zostały wymienione w ofercie pracy.
- Pochwal się w CV swoim doświadczeniem zawodowym. W tej rubryce napisz daty zatrudnienia (miesiąc i rok), listę obowiązków i najważniejsze sukcesy — w Polsce nie brakuje asystentek i asystentów, dlatego musisz się jakoś wyróżnić, by Twoje CV zostało zauważone.
- Podaj swój poziom wykształcenia w CV. Wystarczy, że wpiszesz ostatnią ukończoną szkołę (np. liceum lub uczelnię wyższą), a także ewentualne kursy i certyfikaty zawodowe.
- Opisz swoje zainteresowania i hobby — najlepiej takie, które są związane z Twoją pracą lub podkreślają Twoje umiejętności. Przykład? Asystentka biura poprzez hobby może podkreślić w CV swoją dokładność i terminowość, a asystent nauczyciela przedszkola — empatię i kreatywność.
- Wstaw na dole CV aktualną klauzulę ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych i kontaktowych do celów rekrutacji. Jeśli tego nie zrobisz, Twoja aplikacja zostanie odrzucona.
Aby Twoje CV asystenta było czytelne i profesjonalne, możesz je przygotować na gotowym szablonie (znajdziesz je m.in. w naszym kreatorze CV). Do maila z CV możesz załączyć też list motywacyjny, w którym szerzej opiszesz swoje kwalifikacje i motywację do pracy w tej konkretnej firmie.
Twój list motywacyjny napisze się sam — jeśli skorzystasz z kreatora listu motywacyjnego LiveCareer. Wybierz profesjonalny szablon, odpowiedz na kilka prostych pytań, a program jednym kliknięciem wygeneruje dla Ciebie profesjonalny list do pracy.

Zobacz też wzór listu motywacyjnego dla swojego zawodu.
Masz więcej pytań o CV asystentki lub asystenta? Zadaj mi je w komentarzu pod tym artykułem, a ja spróbuję Ci pomóc.
Jak sprawdzamy treści na LiveCareer?
Nasz zespół sprawdził ten artykuł pod kątem zgodności z procesem redakcyjnym LiveCareer.pl. Dzięki temu porady naszych ekspertów są spójne z aktualnymi standardami i trendami w pisaniu CV oraz listów motywacyjnych. Zaufało nam już ponad 10 milionów kandydatów, którym pomogliśmy zdobyć wymarzoną pracę. Przygotowanie każdego z artykułów jest poprzedzone uważną analizą dostępnych raportów i badań, aby nasze treści odpowiadały na aktualne potrzeby rynku pracy.
O autorze

Żaneta Spadło jest ekspertką ds. kariery i pisarką, cytowaną m.in. przez Forbes Woman Polska, Rzeczpospolitą, PulsHR, Polską Agencję Prasową, Polskę Press, Dzień Dobry TVN i Puls Biznesu. Jako absolwentka dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, od ponad 10 lat działa w marketingu i mediach. Od 2019 roku Żaneta pisze oparte na eksperckiej wiedzy, badaniach i własnym doświadczeniu artykuły poradnikowe z zakresu szukania pracy, pisania dokumentów aplikacyjnych, prawa pracy i autoprezentacji, zgodne z oficjalnymi wytycznymi LiveCareer. W 2021 roku napisała kompleksowy e-book dla czytelników LiveCareer, zatytułowany „Jak napisać świetne CV i dostać pracę”.
Oceń ten artykuł:
Cv asystentka
Średnia:
Chcesz stworzyć skuteczne CV?
Wypróbuj kreator CV LiveCareer
Podobne artykuły

Jak powinno wyglądać CV i co zawierać? 10 wzorów
Dowiedz się, jak powinno wyglądać CV i co powinno zawierać. Zobacz wzór prawidłowego CV i 10 profesjonalnych szablonów CV. Stwórz CV, które da Ci pracę.

List motywacyjny (wzór doc) do pobrania i 8 szablonów Word
Zobacz wzór doc listu motywacyjnego do pobrania i 8 profesjonalnych szablonów listów motywacyjnych w Word. Sprawdź darmowe tekstowe wzory listów do pracy dla 50+ zawodów.

Multimedialne CV - kiedy i jak zrobić? Porady eksperta
Tutaj przeczytasz, czy i kiedy warto przygotować multimedialne CV w formie video lub prezentacji oraz jak to zrobić dobrze.
Piszą o nas: