1. CV asystentka / asystent: wzór i porady, jak napisać

CV asystentka / asystent: wzór i porady, jak napisać

Żaneta Spadło
•  Zaktualizowano:

Piszą o nas:

W CV asystentka lub asystent powinni przede wszystkim podkreślić swoją skuteczność oraz przydatność dla pracodawcy. Inne cechy i umiejętności warto podkreślić w CV asystentki biura, a inne w CV asystenta nauczyciela przedszkola.

Dlatego w tym artykule zobaczysz przykładowy wzór CV dla osób na stanowisku asystenta i kilka wskazówek, jak je napisać, by łatwiej dostać zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną.

Stwórz skuteczne CV w kilka minut. Wybierz profesjonalny szablon CV i szybko wypełnij wszystkie sekcje CV dzięki gotowym treściom do wstawienia i wskazówkom ekspertów.

Stwórz CV teraz

Kreator CV online LiveCareer to narzędzie, w którym najszybciej stworzysz profesjonalne CV i pobierzesz je jako PDF lub DOC.

Te artykuły też mogą Cię zainteresować:

CV asystentka biura — wzór

Jadwiga Pisarska-Teczka

Asystentka biura

Numer telefonu

Adres e-mail

Link do profilu na LinkedIn (opcjonalnie)

Podsumowanie i cele zawodowe

Komunikatywna i świetnie zorganizowana studentka II roku administracji na Uniwersytecie Warszawskim (studia zaoczne). Od 1,5 roku pracuję jako asystentka biura w branży prawnej, a moja ostatnia ocena roczna wyniosła 9.9/10. Pracuję w językach polskim i angielskim. Moim dodatkowym atutem jest komunikatywna znajomość hiszpańskiego.

Umiejętności specjalistyczne

  • język angielski — poziom C1
  • język hiszpański — poziom B1
  • doskonała znajomość MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • biegła obsługa narzędzi Google (mail, kalendarz, dokumenty)
  • praktyczna znajomość branży prawnej
  • czynne prawo jazdy kat. B

Umiejętności miękkie

  • doskonała organizacja pracy
  • świetne zarządzanie czasem i pracą własną
  • umiejętność uważnego słuchania
  • myślenie logiczne i analityczne
  • rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
  • odpowiedzialność i zaangażowanie
  • wysoka kultura osobista
  • duża motywacja do pracy i chęć rozwoju
  • odporność na stres

Doświadczenie

05.2023–obecnie CODEX Sp. z o.o.

Stanowisko: Asystentka biura

Obowiązki:

  • umawianie, przekładanie i zatwierdzanie spotkań z klientami (również w języku angielskim)
  • prowadzenie terminarza spotkań
  • monitorowanie skrzynki pocztowej
  • porządkowanie korespondencji i kierowanie jej do odpowiednich działów
  • przygotowywanie raportów, pism i prezentacji
  • uczestniczenie w szkoleniach i zebraniach zarządu

Osiągnięcia:

  • 100% terminowość w wykonywaniu zadań
  • ocena roczna: 9.9/10

Wykształcenie

10.2022–obecnie Uniwersytet Warszawski

Kierunek: Administracja (studia zaoczne I stopnia)

Zainteresowania

Lubię organizować spotkania i wycieczki krajoznawcze w gronie przyjaciół. W wolnych chwilach uczę się kaligrafii.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez [nazwa firmy] w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Stwórz CV teraz

Jak napisać CV asystenta lub asystentki?

  1. Umieść na górze CV asystentki lub asystenta „Podsumowanie i cele zawodowe”. Krótko wyjaśnij w nim, kim jesteś, jakie masz doświadczenia i umiejętności. Pochwal się kluczowym osiągnięciem zawodowym, by pokazać, że potrafisz skutecznie wspierać swojego pracodawcę.
  2. Wymień w punktach swoje umiejętności twarde i miękkie — te drugie zdaniem ekspertów będą miały coraz większe znaczenie na rynku pracy. Skup się głównie na tych kwalifikacjach, które będą przydatne na docelowym stanowisku i zostały wymienione w ofercie pracy.
  3. Pochwal się w CV swoim doświadczeniem zawodowym. W tej rubryce napisz daty zatrudnienia (miesiąc i rok), listę obowiązków i najważniejsze sukcesy — w Polsce nie brakuje asystentek i asystentów, dlatego musisz się jakoś wyróżnić, by Twoje CV zostało zauważone.
  4. Podaj swój poziom wykształcenia w CV. Wystarczy, że wpiszesz ostatnią ukończoną szkołę (np. liceum lub uczelnię wyższą), a także ewentualne kursy i certyfikaty zawodowe.
  5. Opisz swoje zainteresowania i hobby — najlepiej takie, które są związane z Twoją pracą lub podkreślają Twoje umiejętności. Przykład? Asystentka biura poprzez hobby może podkreślić w CV swoją dokładność i terminowość, a asystent nauczyciela przedszkola — empatię i kreatywność.
  6. Wstaw na dole CV aktualną klauzulę ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych i kontaktowych do celów rekrutacji. Jeśli tego nie zrobisz, Twoja aplikacja zostanie odrzucona.

Aby Twoje CV asystenta było czytelne i profesjonalne, możesz je przygotować na gotowym szablonie (znajdziesz je m.in. w naszym kreatorze CV). Do maila z CV możesz załączyć też list motywacyjny, w którym szerzej opiszesz swoje kwalifikacje i motywację do pracy w tej konkretnej firmie.

Twój list motywacyjny napisze się sam — jeśli skorzystasz z kreatora listu motywacyjnego LiveCareer. Wybierz profesjonalny szablon, odpowiedz na kilka prostych pytań, a program jednym kliknięciem wygeneruje dla Ciebie profesjonalny list do pracy.

Stwórz list motywacyjny teraz

Przejdź do kreatora listukreator listu motywacyjnego

Zobacz też wzór listu motywacyjnego dla swojego zawodu.

Masz więcej pytań o CV asystentki lub asystenta? Zadaj mi je w komentarzu pod tym artykułem, a ja spróbuję Ci pomóc.

Jak sprawdzamy treści na LiveCareer?

Nasz zespół sprawdził ten artykuł pod kątem zgodności z procesem redakcyjnym LiveCareer.pl. Dzięki temu porady naszych ekspertów są spójne z aktualnymi standardami i trendami w pisaniu CV oraz listów motywacyjnych. Zaufało nam już ponad 10 milionów kandydatów, którym pomogliśmy zdobyć wymarzoną pracę. Przygotowanie każdego z artykułów jest poprzedzone uważną analizą dostępnych raportów i badań, aby nasze treści odpowiadały na aktualne potrzeby rynku pracy.

O autorze

Żaneta Spadło
Żaneta Spadło

Żaneta Spadło jest ekspertką ds. kariery i pisarką, cytowaną m.in. przez Forbes Woman Polska, Rzeczpospolitą, PulsHR, Polską Agencję Prasową, Polskę Press, Dzień Dobry TVN i Puls Biznesu. Jako absolwentka dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, od ponad 10 lat działa w marketingu i mediach. Od 2019 roku Żaneta pisze oparte na eksperckiej wiedzy, badaniach i własnym doświadczeniu artykuły poradnikowe z zakresu szukania pracy, pisania dokumentów aplikacyjnych, prawa pracy i autoprezentacji, zgodne z oficjalnymi wytycznymi LiveCareer. W 2021 roku napisała kompleksowy e-book dla czytelników LiveCareer, zatytułowany „Jak napisać świetne CV i dostać pracę”.

Obserwuj nas

Oceń ten artykuł:

Cv asystentka

Średnia:

Dziękujemy za ocenę naszego artykułu!
5  (1 ocena)

Chcesz stworzyć skuteczne CV?

Wypróbuj kreator CV LiveCareer
Skuteczne CV

Podobne artykuły

Piszą o nas: