Stwórz profesjonalne CV teraz!
List motywacyjny i CV pracownik biurowy — wzór i przykłady
Piszą o nas:
W CV i liście motywacyjnym pracownika biurowego musisz od razu pokazać, że jesteś lepszy od setek kandydatów, którzy mają podobne kwalifikacje na to stanowisko. Dlaczego?
Do prac administracyjno-biurowych zwykle nie trzeba posiadać konkretnego wykształcenia czy też wieloletniego doświadczenia zawodowego. W ofertach pracy przewija się przede wszystkim znajomość pakietu Office i umiejętność obsługi sprzętu biurowego.
Za chwilę pokażemy Ci, jak przygotować skuteczne CV pracownika biurowego, które zapewni Ci przewagę nad innymi kandydatami. Zobaczysz też profesjonalny wzór listu motywacyjnego pracownika biurowego. Dzięki takim dokumentom wyróżnisz się z tłumu i przekonasz rekrutera, że to właśnie Ty spełniasz jego wymogi.
Chcesz szybko napisać CV pracownika biurowego? Wybierz profesjonalny szablon CV i wypełnij wszystkie sekcje dzięki gotowym treściom do wstawienia i wskazówkom ekspertów.
Zobacz też profesjonalne wzory CV dla innych zawodów.
Przeczytaj też nasze inne poradniki:
- Pomoc kadrowa CV
- CV i list motywacyjny na stanowiska urzędnicze
- CV i list motywacyjny sekretarki (wzór)
- CV i list motywacyjny księgowej.
CV pracownik biurowy — wzór z przykładami
Tomasz Malinowski
Pracownik administracyjno-biurowy
Numer telefonu
Adres e-mail
Link do profilu na LinkedIn (opcjonalnie)
Podsumowanie i cele zawodowe
Jestem absolwentem zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim i od 2 lat pracuję jako pracownik administracyjno-biurowy w banku Gold. Przede wszystkim obsługuję wewnętrzne systemy elektroniczne, a także przygotowuję zestawienia i prezentacje w programach Excel oraz PowerPoint. W ramach rocznej oceny pracowników otrzymałem wynik 9/10. Swoją przyszłość wiążę z branżą IT, dlatego zainteresowała mnie oferta pracy na stanowisku office managera w Państwa firmie.
Umiejętności specjalistyczne
- Excel, PowerPoint, Word — poziom zaawansowany
- język angielski — poziom B2/C1
- obsługa urządzeń biurowych (drukarka, faks, skaner, niszczarka)
- perfekcyjna znajomość ortografii i zasad pisowni w języku polskim
- prowadzenie korespondencji e-mail
Umiejętności miękkie
- samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem
- analityczne myślenie
- sprawna komunikacja w mowie i piśmie
- pozytywne nastawienie do pracy i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- dyspozycyjność i możliwość natychmiastowego podjęcia pracy
Doświadczenie
05.2017–obecnie Bank Gold
Stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy
Obowiązki:
- przygotowywanie zestawień (Excel) oraz prezentacji (PowerPoint)
- obsługa wewnętrznych systemów elektronicznych oraz urządzeń biurowych
- przygotowywanie umów i innych dokumentów (we współpracy z działem prawnym)
- udział w spotkaniach i sporządzanie raportów oraz sprawozdań
Dodatkowe obowiązki:
- obsługa przychodzących połączeń telefonicznych i prowadzenie korespondencji mailowej
- drukowanie i kopiowanie dokumentów
Osiągnięcia:
- roczna ocena pracownicza: 9/10
Wykształcenie
2016–2019 Uniwersytet Warszawski (Wydział Zarządzania)
Kierunek: Zarządzanie
Uzyskany tytuł licencjata
Zainteresowania
Interesuję się komputerami oraz nowymi technologiami, dlatego praca w firmie z branży IT będzie dla mnie dodatkowo motywująca i sprawi mi wiele radości.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez [nazwa firmy] w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Potrzebujesz innego gotowego wzoru CV do wypełnienia? Wejdź tutaj: Przykładowe CV do pracy dla 45+ zawodów i ścieżek kariery (darmowe wzory).
Już wiesz, jak powinno wyglądać przykładowe CV pracownika biurowego. Możesz je stworzyć, wypełniając puste CV online. Teraz wyjaśnimy Ci krok po kroku, jak napisać takie CV samodzielnie, aby podkreślić swoje atuty.
W dalszej części artykułu znajdziesz też wzór listu motywacyjnego dla pracownika biurowego oraz porady, jak napisać list motywacyjny do pracy biurowej. Jeśli chcesz je zobaczyć już teraz, przejdź do drugiej części artykułu.
1. CV pracownika biurowego zacznij od celu zawodowego
Nawet jeśli piszesz proste CV pracownika biurowego, Twój dokument powinnien od razu przykuć uwagę pracodawcy. Dlatego, aby wyróżnić swój dokument, na samej górze dodaj tzw. podsumowanie zawodowe. Co to jest?
Podsumowanie, nazywane również celami zawodowymi w CV, profilem zawodowym lub rubryką CV O mnie, to po prostu krótki opis Twoich najważniejszych doświadczeń, osiągnięć, umiejętności i innych kwalifikacji, które mogą zainteresować pracodawcę. Powinny się w nim znaleźć także cele zawodowe, które uzasadniają wybór konkretnej oferty.
Pamiętaj, aby w dobrym CV pracownika biurowego zawsze starać się dopasować profil i cele zawodowe do konkretnego ogłoszenia. Przeczytaj dokładnie wymagania i w pierwszej kolejności opisz te kompetencje i kwalifikacje w CV, które będą najbardziej interesujące z punktu widzenia pracodawcy w pracy w biurze.
Tworząc swoje cele zawodowe w CV pracownika biurowego zastanów się, dlaczego wybrałeś właśnie tę ofertę pracy i pokaż pracodawcy, że w jakiś sposób wiążesz swoją przyszłość z jego firmą. Pracodawcy uwielbiają kandydatów, którzy mają pomysł na siebie i wiedzą, co chcą osiągnąć.
Podsumowanie zawodowe warto przygotować dopiero pod koniec pisania CV. Dlaczego? Po prostu po przygotowaniu pozostałych sekcji będziesz doskonale wiedział, jakie są Twoje największe atuty i co najbardziej interesuje pracodawcę. Tę wiedzę możesz później wykorzystać, pisząc list motywacyjny pracownika biurowego.
Cel zawodowy pracownik biurowy — wzór do CV na stanowisko biurowe
Jestem absolwentem zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim i od 2 lat pracuję jako pracownik administracyjno-biurowy w banku Gold. Przede wszystkim obsługuję wewnętrzne systemy elektroniczne, a także przygotowuję zestawienia i prezentacje w programach Excel oraz PowerPoint. W ramach rocznej oceny pracowników otrzymałem wynik 9/10. Swoją przyszłość wiążę z branżą IT, dlatego zainteresowała mnie oferta pracy na stanowisku office managera w Państwa firmie.
Dobre podsumowanie zawodowe w CV potrafi przekonać rekrutera. Nie musisz nic wymyślać od nowa: wybierz podsumowanie napisane przez ekspertów i dostosuj do siebie w kreatorze CV LiveCareer.
2. CV pracownika biurowego wyróżnij skutecznym opisem umiejętności
Drugim najważniejszym elementem Twojego CV, szczególnie jeśli jesteś pracownikiem administracyjno-biurowym bez doświadczenia, jest opis Twoich umiejętności twardych i miękkich w CV. Ta sekcja również musi być dopasowana do wymagań w ofercie pracy.
Postaraj się być konkretny i jak najbardziej szczegółowy. Każdy kandydat może przecież napisać, że „obsługuje komputer” lub „jest odporny na stres”. Żeby Twoje CV było idealne, musisz być konkretny. Podawaj nazwy programów, których używałeś i poziom znajomości poszczególnych kompetencji, np. język angielski — poziom B2. W nowoczesnym CV warto pochwalić się liczbami, np. zarządzanie 5-osobowym zespołem.
W pierwszej kolejności w CV opisz specjalistyczne umiejętności. To właśnie na nie najbardziej zwraca uwagę pracodawca, przeglądając CV pracownika biurowego. Następnie wypisz kompetencje miękkie, które pojawiły się w ofercie i które mogą się przydać w pracy biurowej.
CV pracownik biurowy — umiejętności
Umiejętności specjalistyczne
- Excel, PowerPoint, Word — poziom zaawansowany
- język angielski — poziom B2/C1
- obsługa urządzeń biurowych (drukarka, faks, skaner, niszczarka)
- perfekcyjna znajomość ortografii i zasad pisowni w języku polskim
- prowadzenie korespondencji
Umiejętności miękkie
- samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem
- analityczne myślenie
- sprawna komunikacja w mowie i piśmie
- pozytywne nastawienie do pracy i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- dyspozycyjność i możliwość natychmiastowego podjęcia pracy
3. W CV pracownika biurowego ciekawie opisz zakres obowiązków
Jak w każdym zawodzie, w CV pracownika biurowego pracodawcy cenią doświadczenie kandydata na podobnym stanowisku. Dlatego, jeśli je posiadasz, koniecznie musisz się nim pochwalić. W CV warto dokładnie opisać zakres obowiązków z poprzedniej pracy, aby rekruter nie musiał się niczego domyślać.
W CV klasycznym wcześniejszych pracodawców opisuj zgodnie z tzw. zasadą odwróconej chronologii w CV. Na samej górze sekcji powinna się znaleźć Twoja obecna lub ostatnia firma, a na kolejnych miejscach — wcześniejsze miejsca pracy. Podając okresy zatrudnienia w CV pracownika biurowego, wpisuj miesiąc i rok. Jeśli podasz tylko rok, pracodawca może pomyśleć, że chcesz coś ukryć. Tak robią kandydaci, którzy pracowali np. tylko 3 miesiące — od listopada do stycznia danego roku.
W tej sekcji również warto być konkretnym. W zakresie obowiązków w druku CV pracownika biurowego podaj nazwy narzędzi i programów, których używałeś. Pochwal się również największymi sukcesami w CV — to bardzo ważne, ponieważ w ten sposób możesz wyróżnić się na tle innych kandydatów.
Przy opisie doświadczenia w CV pracownika biurowego również pamiętaj o zasadzie dopasowania curriculum vitae do oferty pracy. W pierwszej kolejności opisz te obowiązki, które będą najbardziej interesujące dla pracodawcy.
Tworząc tę sekcję warto również podzielić ją na podkategorie, również w CV bez doświadczenia. Tak jak w naszym przykładzie, mogą być to np. Obowiązki, Dodatkowe obowiązki oraz Osiągnięcia.
CV pracownik biurowy — zakres obowiązków
Doświadczenie
05.2017–obecnie Bank Gold
Stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy
Obowiązki:
- przygotowywanie zestawień (Excel) oraz prezentacji (PowerPoint)
- obsługa wewnętrznych systemów elektronicznych oraz urządzeń biurowych
- przygotowywanie umów i innych dokumentów (we współpracy z działem prawnym)
- udział w spotkaniach i sporządzanie raportów oraz sprawozdań
Dodatkowe obowiązki:
- obsługa przychodzących połączeń telefonicznych i prowadzenie korespondencji mailowej
- drukowanie i kopiowanie dokumentów
Osiągnięcia:
- roczna ocena pracownicza: 9/10
Nie musisz mieć doświadczenia w pisaniu CV. W kreatorze CV LiveCareer znajdziesz gotowe treści dla dowolnej branży i stanowiska, które wstawisz w CV jednym kliknięciem.
4. W CV na pracownika biurowego stwórz konkretny opis wykształcenia
Jak już wspomnieliśmy, pracodawcy nie mają wygórowanych wymagań, jeśli chodzi o edukację kandydata na stanowisko pracownika biurowego. Zazwyczaj wystarcza wykształcenie średnie, czasami wyższe.
Oczywiście edukacja może być Twoim dodatkowym atutem w CV, np. jeśli studiujesz lub ukończyłeś administrację czy inny kierunek, który w jakiś sposób wiąże się z ofertą pracy. W takiej sytuacji w CV pracownika biurowego warto wyróżnić opis wykształcenia.
Na szczęście nie musisz się zbytnio rozpisywać. Wystarczy podać lata nauki lub rok ukończenia studiów, nazwę uczelni, wydziału i kierunku oraz uzyskany tytuł. Jeśli Twoja praca dyplomowa ma związek z wymaganiami w ogłoszeniu, warto dodatkowo wpisać jej tytuł.
Jeśli studiujesz lub studiowałeś, w CV pracownika biurowego nie musisz podawać nazwy liceum, a tym bardziej gimnazjum czy podstawówki. Warto natomiast wspomnieć w CV o kursach, szkoleniach i uzyskanych certyfikatach. Każda dodatkowa działalność robi na pracodawcy dobre wrażenie.
CV pracownik biurowy — wzór opisu wykształcenia
Wykształcenie
2016–2019 Uniwersytet Warszawski (Wydział Zarządzania)
Kierunek: Zarządzanie
Uzyskany tytuł licencjata
5. Zainteresowania w CV do pracy biurowej. Czy warto je dodawać?
Wiele osób lekceważy ten element CV pracownika biurowego — to błąd. Opis zainteresowań może wyróżnić Twoje curriculum vitae, szczególnie jeśli nie masz doświadczenia. W jaki sposób?
Pracodawcy uwielbiają pasjonatów — dla takich osób praca nie jest tylko obowiązkiem, ale również przyjemnością. Dlatego postaraj się pokazać, że Twoje zainteresowania z CV pracownika biurowego w jakiś sposób łączą się z przyszłą pracą.
Oczywiście w CV nie możesz kłamać. Koloryzowanie CV bardzo szybko wyjdzie na jaw podczas rozmowy kwalifikacyjnej — nawet 81% rekruterów przyznaje, że spotkało się z taką sytuacją. Po prostu zastanów się, czy jakieś elementy Twoich hobby nie są przypadkiem związane z pracą biurową.
Zainteresowania w CV praca biurowa — przykład
Zainteresowania
Interesuję się komputerami oraz nowymi technologiami, dlatego praca w firmie z branży IT będzie dla mnie dodatkowo motywująca i sprawi mi wiele radości.
6. Jak napisać CV pracownika biurowego po angielsku?
Pisząc CV pracownika biurowego po angielsku, musisz pamiętać o kilku podstawowych różnicach między życiorysem w tym języku a wzorowym curriculum vitae po polsku. Szczególnie jeśli wysyłasz dokument do zagranicznego pracodawcy.
Przede wszystkim pamiętaj, że zachodni pracodawcy, np. z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Kanady czy też Australii, zazwyczaj odrzucają CV ze zdjęciem. Dlaczego? W ten sposób chronią się przed zarzutami o dyskryminację. Z tego samego powodu nie musisz podawać także w CV stanu cywilnego i daty urodzenia. Dlatego przed wysłaniem CV po angielsku (English CV) za granicę dokładnie sprawdź, jakie zasady obowiązują w procesie rekrutacji w danym kraju.
W CV do pracy biurowej po angielsku MUSISZ dodać podsumowanie zawodowe. W Polsce jest to wciąż mało znany sposób na wyróżnienie życiorysu, ale za granicą — standardowy element CV. Jeśli nie dodasz do swojego CV tej sekcji, prawdopodobnie stracisz szansę na zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną.
Staraj się być jak najbardziej konkretny i pisz zwięźle. W przypadku angielskiego CV musisz zmieścić się na 1 kartce A4. Pamiętaj także, żeby nie dodawać nagłówka „CV” lub „Resume” do CV pracownika biurowego.
Czy w CV pracownika biurowego po angielsku musisz dodawać klauzulę RODO ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych? Jeśli wysyłasz dokument do kraju należącego do Unii Europejskiej, jest to niezbędne. Dodaj wtedy do CV standardową formułkę zgodną z przepisami:
I hereby consent to my personal data being processed by (company name) for the purpose of considering my application for the vacancy advertised under reference number (123XX6 etc.).
Ostatnia rzecz, o której warto wiedzieć, to dodanie krótkich opisów polskich pracodawców. Sama nazwa polskiej firmy, w której pracowałeś, prawdopodobnie nic nie powie rekruterowi z zagranicy. Przykład: TVN (one of the biggest Poland’s TV stations).
Chcesz szybko dodać klauzulę do CV? Stwórz CV w kreatorze. Narzędzie samo wstawi aktualną wersję formułki do Twojego CV i umieści ją we właściwym miejscu dokumentu.
7. List motywacyjny — pracownik biurowy (wzór). Jak zwrócić uwagę pracodawcy?
Przede wszystkim pamiętaj, że wzór listu motywacyjnego pracownika biurowego nie może być kopią CV. W tym dokumencie powinieneś skupić się na przykładach sytuacji, w których wykorzystałeś swoje umiejętności oraz korzyściach, jakie przyniesiesz pracodawcy.
Pisanie listu motywacyjnego powinieneś zacząć od podania swoich danych kontaktowych oraz danych pracodawcy. Jeśli to możliwe, zaadresuj list do konkretnej osoby, np. HR managera lub właściciela firmy. Podaj też datę sporządzenia dokumentu oraz miejscowość.
List motywacyjny pracownika biurowego powinien rozpocząć się od zwrotu grzecznościowego typowego dla listu — Szanowny Panie, Szanowna Pani lub Szanowni Państwo (jeśli nie znasz płci adresata). Następnie napisz krótko, o jakie stanowisko się ubiegasz.
W treści listu motywacyjnego na stanowisko pracownika biurowego powinieneś skupić się na argumentach, które przekonają pracodawcę, że jesteś najlepszym z kandydatów. Wyjaśnij, w jaki sposób Twoja wiedza, doświadczenie i umiejętności z CV pomogą jego firmie. Stosuj sprawdzoną zasadę — pisz przede wszystkim o kwalifikacjach, które są związane z wymaganiami w ogłoszeniu.
Jeśli piszesz list motywacyjny bez doświadczenia i starasz się o posadę pracownika biurowego, skup się na swoim wykształceniu, praktycznych umiejętnościach oraz kompetencjach miękkich, które mogą przydać się w pracy biurowej. List motywacyjny to dla osoby bez doświadczenia świetna okazja, aby wyróżnić się na tle kandydatów, którzy pracowali już na stanowisku biurowym.
Dokument zakończ wyrażeniem chęci spotkania, zwrotem grzecznościowym oraz podpisem. List motywacyjny warto też własnoręcznie podpisać, jeśli wysyłasz go tradycyjną pocztą lub składasz go w siedzibie firmy osobiście. Pamiętaj też, aby zmieścić się na 1 kartce A4.
A jeśli aplikujesz do pracy bez ogłoszenia, zamiast listu wyślij podanie o pracę pracownika biurowego.
List motywacyjny wzór — pracownik biurowy
Miejscowość, data
Tomasz Malinowski
Numer telefonu
Adres e-mail
Imię i nazwisko adresata
Stanowisko adresata (np. HR manager)
Nazwa firmy
Adres firmy
Szanowni Państwo,
z przyjemnością aplikuję na stanowisko office managera w Państwa firmie.
Od 2 lat pracuję jako pracownik biurowy, więc doskonale znam specyfikę tej pracy i narzędzia, które na co dzień się w niej wykorzystuje. Cechuję się pozytywnym nastawieniem do obowiązków i chcę rozwijać się w branży IT.
Dlaczego uważam, że warto zatrudnić mnie na stanowisku office managera?
- Doskonale radzę sobie z programami wykorzystywanymi w pracy biurowej, takimi jak PowerPoint i Excel. Nie mam problemu z pracą pod presją czasu — wiele razy przygotowywałem prezentacje i zestawienia „na wczoraj”.
- Jestem osobą pozytywną, energiczną i przyjacielsko nastawioną do ludzi. Wierzę, że te cechy wpłyną na pozytywną atmosferę w Państwa firmie i zwiększą satysfakcję pracowników.
- W Państwa firmie chciałbym również wykorzystać wiedzę zdobytą podczas studiów z zarządzania i z czasem zbudować zespół zajmujący się pracami administracyjno-biurowymi.
Bardzo chętnie spotkam się z Państwem osobiście, aby przybliżyć swoją kandydaturę i odpowiedzieć na Państwa pytania.
Z poważaniem
Tomasz Malinowski
Twój list motywacyjny napisze się sam — jeśli skorzystasz z kreatora listu motywacyjnego LiveCareer. Wybierz profesjonalny szablon, odpowiedz na kilka prostych pytań, a program jednym kliknięciem wygeneruje dla Ciebie profesjonalny list do pracy.
Zobacz też wzór listu motywacyjnego dla swojego zawodu.
8. Jak sformatować CV i list motywacyjny pracownika biurowego?
Nawet najlepszy kandydat może zostać przegapiony przez pracodawcę, jeśli jego CV i list motywacyjny będą nieczytelne. Dlatego musisz pamiętać, aby zadbać również o estetyczny wygląd tych dokumentów.
Stosuj nagłówki, pogrubienia i punktory. Zadbaj o „przestrzeń” w dokumencie, czyli odstępy między wierszami i poszczególnymi sekcjami CV pracownika biurowego. Wybierz także szablon, który wyróżni Twoje największe atuty. Jeśli tego nie zrobisz, prawdopodobnie zaginiesz w masie innych dokumentów, które kandydaci stworzyli na podstawie identycznych, szablonów CV za darmo z internetu.
Zastanawiasz się, w jakim programie zrobić CV? W tym celu najlepiej skorzystać w profesjonalnych szablonów curriculum vitae. Taki gotowy arkusz CV da Ci gwarancję, że Twój dokument będzie wyróżniał się na tle innych i łatwiej zwróci uwagę pracodawcy.
A w jakim formacie wygenerować dokumenty aplikacyjne? CV i list motywacyjny pracownika biurowego najlepiej wysłać w formacie PDF. Dzięki temu będziesz miał pewność, że pracodawca wyświetli dokumenty w takiej formie, w jakiej je przygotowałeś. Takie profesjonalne CV do pracy biurowej w PDF łatwo wygenerujesz w kreatorze CV online (w ten sposób możesz też pobrać wzór CV albo wzór listu motywacyjnego w .doc, a potem edytować je w Wordzie). To zdecydowanie najwygodniejszy sposób na przygotowanie życiorysu zawodowego.
Dlaczego lepiej unikać CV w formacie DOC lub DOCX? Ponieważ formatowanie dokumentu może się zmienić w zależności od tego, na jakim urządzeniu zostanie on wyświetlony. Poza tym we wzorze CV w Word dużo łatwiej wprowadzić niepożądane zmiany lub zepsuć formatowanie (np. gdy otworzy się plik w starszej wersji programu).
Potrzebujesz CV dla innego zawodu? Zobacz: Gotowe CV: wzory, szablony i przykłady CV dla 50+ zawodów. Szukasz też wzoru CV w PDF dla swojego zawodu? Zajrzyj tutaj: Wzór CV – PDF.
Jeśli zastosujesz nasze wskazówki, Twoje CV i list motywacyjny pracownika biurowego powinny zrobić wrażenie na pracodawcy. Wciąż nie dostajesz zaproszeń na rozmowy kwalifikacyjne? Podziel się swoimi wątpliwościami w komentarzu pod artykułem. Postaramy się pomóc.
Jak sprawdzamy treści na LiveCareer?
Nasz zespół sprawdził ten artykuł pod kątem zgodności z procesem redakcyjnym LiveCareer.pl. Dzięki temu porady naszych ekspertów są spójne z aktualnymi standardami i trendami w pisaniu CV oraz listów motywacyjnych. Zaufało nam już ponad 10 milionów kandydatów, którym pomogliśmy zdobyć wymarzoną pracę. Przygotowanie każdego z artykułów jest poprzedzone uważną analizą dostępnych raportów i badań, aby nasze treści odpowiadały na aktualne potrzeby rynku pracy.
O autorze
Żaneta Spadło jest ekspertką ds. kariery i pisarką, cytowaną m.in. przez Forbes Woman Polska, Rzeczpospolitą, PulsHR, Polską Agencję Prasową, Polskę Press, Dzień Dobry TVN i Puls Biznesu. Jako absolwentka dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, od ponad 10 lat działa w marketingu i mediach. Od 2019 roku Żaneta pisze oparte na eksperckiej wiedzy, badaniach i własnym doświadczeniu artykuły poradnikowe z zakresu szukania pracy, pisania dokumentów aplikacyjnych, prawa pracy i autoprezentacji, zgodne z oficjalnymi wytycznymi LiveCareer. W 2021 roku napisała kompleksowy e-book dla czytelników LiveCareer, zatytułowany „Jak napisać świetne CV i dostać pracę”.
Oceń ten artykuł:
Cv list motywacyjny pracownik biurowy
Średnia:
Chcesz stworzyć skuteczne CV?
Wypróbuj kreator CV za darmoPodobne artykuły
Referencje dla pracownika — wzór. Co to i jak napisać?
Zobacz, czym są referencje od pracodawcy i jak najlepiej wykorzystać je w rekrutacji. Zobacz wzór referencji dla pracownika i przykład, jak dodać je do CV.
Co wpisać w CV? Umiejętności, które warto podać w CV
Nie wiesz, co wpisać w CV? Z tego artykułu dowiesz się, co wpisujemy w CV w umiejętnościach, zainteresowaniach i innych sekcjach, żeby zdobyć wymarzoną pracę.
Darmowy kreator CV [+ bez logowania]: zalety, wady i funkcje
Poznaj zalety i wady 10 najpopularniejszych darmowych kreatorów CV online. Zobacz, jakie funkcje kreatorów CV są za darmo i gdzie stworzysz CV bez logowania.
Piszą o nas: