Stwórz profesjonalne CV teraz!
CV marketing: wzór dla specjalisty ds. marketingu i porady
Piszą o nas:
Żeby zostać specjalistą ds. marketingu, najpierw musisz wiedzieć, jak stworzyć skuteczne CV. Marketing to bowiem dziedzina, w której Twoja autoprezentacja, umiejętności pisarskie i kreatywność mają szczególne znaczenie.
Na szczęście — znalazłeś ten artykuł.
Za chwilę pokażę Ci profesjonalny wzór CV specjalisty ds. marketingu. Podpowiem Ci też, jak krok po kroku napisać własny życiorys, by zrobić dobre wrażenie na rekruterach i dostać zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną.
Stwórz skuteczne CV w kilka minut. Wybierz profesjonalny szablon CV i szybko wypełnij wszystkie sekcje CV dzięki gotowym treściom do wstawienia i wskazówkom ekspertów.
Kreator CV online LiveCareer to narzędzie, w którym najszybciej stworzysz profesjonalne CV i pobierzesz je jako PDF lub DOC.
Zobacz też inne wzory CV dla zawodów z tej branży:
CV marketing — wzór
Dagmara Pomysłowska
Specjalista ds. marketingu
Numer telefonu
Adres e-mail
Link do profilu na LinkedIn (opcjonalnie)
Podsumowanie i cele zawodowe
Ambitna, kreatywna i nastawiona na cel specjalistka ds. marketingu z ponad 3-letnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii digitalowych. Dzięki mojej pracy liczba obserwujących profil klienta na Facebooku wzrosła o 43% w przeciągu miesiąca. Mówię też biegle po angielsku i dobrze znam Meta Ads Manager i MS Excel. W Państwa firmie chciałabym skupić się na prowadzeniu kreatywnych kampanii w social media.
Umiejętności specjalistyczne
- język angielski — poziom C1
- Meta Ads Manager, Meta Business Suite — poziom zaawansowany
- Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok — poziom zaawansowany
- Excel, Word, PowerPoint — poziom średniozaawansowany
- CMS Wordpress — poziom średniozaawansowany
- ustalanie strategii marketingowej
- szeroka wiedza z zakresu digital marketingu
- świetna znajomość trendów marketingowych
Umiejętności miękkie
- rozwinięte umiejętności analityczne
- nastawienie na realizację celów
- lekkie pióro
- kreatywne rozwiązywanie problemów
- pomysłowość i świeże spojrzenie
- ambicja i zaangażowanie
- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
- świetna organizacja pracy
- umiejętność pracy pod presją czasu
Doświadczenie
11.2021–obecnie Agencja Marketingowa ASY
Stanowisko: Specjalista ds. marketingu
Obowiązki:
- realizowanie projektów z zakresu marketingu tradycyjnego i internetowego
- tworzenie i opracowywanie materiałów promocyjnych
- moderowanie profili klientów w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)
- planowanie i aktualizowanie stron internetowych i blogów
- monitorowanie efektów działań marketingowych
Dodatkowe obowiązki:
- współorganizacja wydarzeń promocyjnych
- reprezentowanie agencji na targach i konferencjach
Kluczowe osiągnięcia:
- wzrost liczby obserwujących profil klienta na Facebooku o 43% w przeciągu miesiąca
- pozyskanie 10+ nowych klientów w trakcie targów branżowych
12.2019–10.2021 US Digital Marketing Agency
Stanowisko: Social Media Specialist
Obowiązki:
- opracowywanie materiałów marketingowo-reklamowych
- prowadzenie kampanii klientów w social media (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- analizowanie efektów kampanii marketingowych
- realizowanie strategii marketingowej klientów w zakresie social media
- zarządzanie treścią na stronach internetowych, blogach i w mediach społecznościowych
Kluczowe osiągnięcie:
- wzrost sprzedaży produktów klienta o 23% w wyniku udanej kampanii na Instagramie
Wykształcenie
10.2017–06.2022 Uniwersytet Warszawski
Kierunek: filologia polska ze spec. komunikacja medialna
Uzyskany tytuł: magister
Zainteresowania
Interesuję się psychologią i rozwojem osobistym — chętnie czytam poradniki na ten temat (również po angielsku). W wolnym czasie gram w gry zespołowe (siatkówka i koszykówka).
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez [nazwa firmy] w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Jak napisać CV specjalisty ds. marketingu?
- Na górze CV umieść podsumowanie zawodowe, w którym krótko opiszesz swoje kwalifikacje, streścisz przebieg kariery i pochwalisz się kluczowymi osiągnięciami. By zwrócić uwagę rekrutera, najważniejsze informacje zaznacz grubszą czcionką.
- W CV do marketingu wymień swoje umiejętności twarde i miękkie, w tym znajomość konkretnych programów (np. możesz wpisać do swojego CV Excel lub obsługę social media). Nie zapomnij o umiejętnościach interpersonalnych, szczególnie ważnych w pracy zespołowej.
- Opisz w CV swoje doświadczenie zawodowe. W tym celu podaj pełne nazwy firm, w których pracowałeś, stanowiska, daty zatrudnienia (miesiąc i rok) oraz swoje najważniejsze obowiązki i osiągnięcia zawodowe.
- Wpisz swoje wykształcenie do CV specjalisty ds. marketingu. Wystarczy, że podasz ostatni szczebel edukacji (np. studia wyższe).
- W CV do marketingu możesz wpisać też ukończone kursy i szkolenia, o ile są związane ze stanowiskiem, na które aplikujesz.
- Wspomnij w CV o swoich zainteresowaniach — szczególnie jeśli praca jest też Twoją pasją albo masz hobby, które w jakiś sposób podkreśla Twoje kompetencje zawodowe.
- Na końcu dodaj do CV klauzulę RODO ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych — to niezbędne, by wziąć udział w rekrutacji w Polsce
Już wiesz, jak napisać profesjonalne CV specjalisty ds. marketingu. Jeśli chcesz, by Twój dokument wyglądał atrakcyjnie, wybierz szablon curriculum vitae z naszego generatora CV. Aby dodatkowo wyróżnić się na tle innych kandydatów, wraz z CV możesz wysłać list motywacyjny do marketingu.
Twój list motywacyjny napisze się sam — jeśli skorzystasz z kreatora listu motywacyjnego LiveCareer. Wybierz profesjonalny szablon, odpowiedz na kilka prostych pytań, a program jednym kliknięciem wygeneruje dla Ciebie profesjonalny list do pracy.
Zobacz też wzór listu motywacyjnego dla swojego zawodu.
Zobacz też wzór listu motywacyjnego dla swojego zawodu.
Piszesz CV do marketingu i masz więcej pytań? Zadaj mi je na forum poniżej — chętnie Ci odpowiem i pomogę.
Jak sprawdzamy treści na LiveCareer?
Nasz zespół sprawdził ten artykuł pod kątem zgodności z procesem redakcyjnym LiveCareer.pl. Dzięki temu porady naszych ekspertów są spójne z aktualnymi standardami i trendami w pisaniu CV oraz listów motywacyjnych. Zaufało nam już ponad 10 milionów kandydatów, którym pomogliśmy zdobyć wymarzoną pracę. Przygotowanie każdego z artykułów jest poprzedzone uważną analizą dostępnych raportów i badań, aby nasze treści odpowiadały na aktualne potrzeby rynku pracy.
O autorze
Żaneta Spadło jest ekspertką ds. kariery i pisarką, cytowaną m.in. przez Forbes Woman Polska, Rzeczpospolitą, PulsHR, Polską Agencję Prasową, Polskę Press, Dzień Dobry TVN i Puls Biznesu. Jako absolwentka dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, od ponad 10 lat działa w marketingu i mediach. Od 2019 roku Żaneta pisze oparte na eksperckiej wiedzy, badaniach i własnym doświadczeniu artykuły poradnikowe z zakresu szukania pracy, pisania dokumentów aplikacyjnych, prawa pracy i autoprezentacji, zgodne z oficjalnymi wytycznymi LiveCareer. W 2021 roku napisała kompleksowy e-book dla czytelników LiveCareer, zatytułowany „Jak napisać świetne CV i dostać pracę”.
Oceń ten artykuł:
Cv marketing
Średnia:
Chcesz stworzyć skuteczne CV?
Wypróbuj kreator CV za darmoPodobne artykuły
Rubryka CV O mnie: co napisać o sobie w CV? Przykłady
Chcesz znaleźć pracę i nie wiesz, co napisać o sobie w CV? Przeczytaj nasz poradnik i poznaj 5 najlepszych sposobów na stworzenie rubryki CV O mnie.
Gotowe CV: wzór i 80+ darmowych przykładów CV do pracy
Zobacz gotowe CV wzory do wypełnienia i pobrania dla ponad 50 zawodów. Sprawdź gotowe szablony CV rekomendowane przez rekruterów i stwórz profesjonalny dokument w kilka minut.
List motywacyjny - przykład PDF do pobrania i 12 wzorów listu
Zobacz 12 wzorów i pobierz przykład listu motywacyjnego w PDF. Dowiedz się, jak napisać skuteczny dokument jak stworzyć go w kreatorze listu motywacyjnego.
Piszą o nas: