1. CV dla pomocy kadrowej - wzór i porady, jak napisać

CV dla pomocy kadrowej - wzór i porady, jak napisać

Żaneta Spadło
•  Zaktualizowano:

Piszą o nas:

Swoje CV pomoc kadrowa powinna napisać w taki sposób, by od razu pokazać, że świat pracy i rekrutacji nie mają przed nią tajemnic. W końcu to właśnie z nimi będziesz mieć do czynienia na co dzień. Jak się do tego zabrać?

Tutaj zobaczysz skuteczne CV dla pomocy kadrowej. Dowiesz się, na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę i co podkreślić, aby przekonać rekrutera, że to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem do pracy w dziale kadr.

Stwórz skuteczne CV w kilka minut. Wybierz profesjonalny szablon CV i szybko wypełnij wszystkie sekcje CV dzięki gotowym treściom do wstawienia i wskazówkom ekspertów.

Stwórz CV teraz

Kreator CV online LiveCareer to narzędzie, w którym najszybciej stworzysz profesjonalne CV i pobierzesz je jako PDF lub DOC.

Mogą Cię również zainteresować:

CV pomoc kadrowa — wzór

Anita Papierek

Pomoc kadrowa

Numer telefonu

Adres e-mail

Link do profilu na LinkedIn (opcjonalnie)

Podsumowanie zawodowe

Komunikatywna i zorientowana na cele firmy pomoc kadrowa z ponad rocznym doświadczeniem. Dobrze znam MS Excel, biegle obsługuję systemy SAP i Workday oraz mówię płynnie po angielsku. Dotychczasowa przełożona chwaliła mnie za komunikatywność i zaangażowanie (moja ostatnia ocena pracownicza to 9.5/10). W Państwa firmie chciałabym wesprzeć kadrową w organizacji biura i rekrutacji nowych pracowników, a z czasem awansować na specjalistę ds. kadr i płac.

Umiejętności specjalistyczne

  • język angielski — poziom B2
  • biegła obsługa SAP, Symfonia, Workday
  • znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • dobra znajomość prawa pracy w MŚP
  • naliczanie wynagrodzeń, dodatków i potrąceń
  • archiwizowanie dokumentów
  • prowadzenie ewidencji
  • przygotowywanie raportów

Umiejętności miękkie

  • bardzo dobra organizacja pracy
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • otwartość i elastyczność
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • orientacja na cele firmy
  • umiejętność pracy w zespole
  • zdolność zachowania dyskrecji

Doświadczenie

03.2023–obecnie Vineo Sp. z o.o.

Stanowisko: Asystentka w dziale kadr i płac

Obowiązki:

  • pomoc w przygotowywaniu umów o pracę
  • prowadzenie i porządkowanie akt osobowych pracowników
  • pomoc w organizacji spotkań rekrutacyjnych
  • weryfikacja kandydatów do pracy (sprawdzanie referencji, uczestniczenie w rozmowach kwalifikacyjnych)
  • wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego
  • naliczanie wynagrodzeń pracowników

Kluczowe osiągnięcia:

  • przygotowanie autorskiego programu szkoleń nowych pracowników
  • ocena pracownicza: 9.5/10 (II kwartał 2024)

Wykształcenie

10.2020–06.2023 Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Kierunek: Socjologia

Uzyskany tytuł: licencjat

Zainteresowania

Interesuję się psychologią — chętnie czytam książki i poradniki z tego zakresu oraz słucham specjalistycznych podcastów. Lubię też jeździć na rowerze i oglądać hollywoodzkie filmy.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez [nazwa firmy] w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Stwórz CV teraz

Jak napisać CV pomocy kadrowej?

  1. CV pomocy kadrowej zacznij od podsumowania zawodowego, nazywanego też sekcją CV „O mnie”. Krótko opisz w niej swoje doświadczenie, mocne strony i najważniejsze osiągnięcie w dotychczasowej pracy.
  2. Następnie wymień w CV swoje umiejętności. Uwzględnij również kompetencje miękkiewedług badaczy szczególne znaczenie w rekrutacji mają m.in. motywacja do pracy, etyka zawodowa, praca zespołowa, dobra organizacja i komunikatywność.
  3. Opisz swoje doświadczenie w CV do działu kadr. W tym miejscu podaj nazwy firm i stanowisk, daty zatrudnienia, swoje kluczowe obowiązki i najważniejsze sukcesy. Te ostatnie są szczególnie istotne, by zwrócić na siebie uwagę rekrutera — tym bardziej, że obecnie w Twojej branży nie ma deficytu pracowników.
  4. Krótko napisz w CV o swoim wykształceniu. Wystarczy, że podasz ostatnią ukończoną szkołę oraz kursy i certyfikaty zawodowe, o ile takie posiadasz.
  5. Wspomnij o swoich zainteresowaniach w CV pomocy kadrowej. Wybierz te, które podkreślają Twoje umiejętności i kwalifikacje lub są na tyle charakterystyczne, by pracodawca łatwiej Cię zapamiętał.
  6. Wstaw na dole CV klauzulę ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych osobowych i kontaktowych do celów rekrutacji.

Chcesz stworzyć jeszcze lepsze CV pomocy kadrowej? Przygotuj je na profesjonalnym szablonie curriculum vitae. Do aplikacji możesz załączyć też list motywacyjny, w którym szerzej opiszesz swoje umiejętności i doświadczenie.

Twój list motywacyjny napisze się sam — jeśli skorzystasz z kreatora listu motywacyjnego LiveCareer. Wybierz profesjonalny szablon, odpowiedz na kilka prostych pytań, a program jednym kliknięciem wygeneruje dla Ciebie profesjonalny list do pracy.

Stwórz list motywacyjny teraz

Przejdź do kreatora listukreator listu motywacyjnego

Zobacz też wzór listu motywacyjnego dla swojego zawodu.

Piszesz CV dla pomocy kadrowej i masz więcej pytań? Zadaj mi je w komentarzu — chętnie Ci odpowiem i pomogę.

Jak sprawdzamy treści na LiveCareer?

Nasz zespół sprawdził ten artykuł pod kątem zgodności z procesem redakcyjnym LiveCareer.pl. Dzięki temu porady naszych ekspertów są spójne z aktualnymi standardami i trendami w pisaniu CV oraz listów motywacyjnych. Zaufało nam już ponad 10 milionów kandydatów, którym pomogliśmy zdobyć wymarzoną pracę. Przygotowanie każdego z artykułów jest poprzedzone uważną analizą dostępnych raportów i badań, aby nasze treści odpowiadały na aktualne potrzeby rynku pracy.

O autorze

Żaneta Spadło
Żaneta Spadło

Żaneta Spadło jest ekspertką ds. kariery i pisarką, cytowaną m.in. przez Forbes Woman Polska, Rzeczpospolitą, PulsHR, Polską Agencję Prasową, Polskę Press, Dzień Dobry TVN i Puls Biznesu. Jako absolwentka dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, od ponad 10 lat działa w marketingu i mediach. Od 2019 roku Żaneta pisze oparte na eksperckiej wiedzy, badaniach i własnym doświadczeniu artykuły poradnikowe z zakresu szukania pracy, pisania dokumentów aplikacyjnych, prawa pracy i autoprezentacji, zgodne z oficjalnymi wytycznymi LiveCareer. W 2021 roku napisała kompleksowy e-book dla czytelników LiveCareer, zatytułowany „Jak napisać świetne CV i dostać pracę”.

Obserwuj nas

Oceń ten artykuł:

Pomoc kadrowa cv

Średnia:

Dziękujemy za ocenę naszego artykułu!
5  (1 ocena)

Chcesz stworzyć skuteczne CV?

Wypróbuj kreator CV za darmo
Skuteczne CV

Podobne artykuły

Piszą o nas: