Stwórz profesjonalne CV teraz!
CV dla pomocy kadrowej - wzór i porady, jak napisać
Piszą o nas:
Swoje CV pomoc kadrowa powinna napisać w taki sposób, by od razu pokazać, że świat pracy i rekrutacji nie mają przed nią tajemnic. W końcu to właśnie z nimi będziesz mieć do czynienia na co dzień. Jak się do tego zabrać?
Tutaj zobaczysz skuteczne CV dla pomocy kadrowej. Dowiesz się, na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę i co podkreślić, aby przekonać rekrutera, że to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem do pracy w dziale kadr.
Stwórz skuteczne CV w kilka minut. Wybierz profesjonalny szablon CV i szybko wypełnij wszystkie sekcje CV dzięki gotowym treściom do wstawienia i wskazówkom ekspertów.
Kreator CV online LiveCareer to narzędzie, w którym najszybciej stworzysz profesjonalne CV i pobierzesz je jako PDF lub DOC.
Mogą Cię również zainteresować:
CV pomoc kadrowa — wzór
Anita Papierek
Pomoc kadrowa
Numer telefonu
Adres e-mail
Link do profilu na LinkedIn (opcjonalnie)
Podsumowanie zawodowe
Komunikatywna i zorientowana na cele firmy pomoc kadrowa z ponad rocznym doświadczeniem. Dobrze znam MS Excel, biegle obsługuję systemy SAP i Workday oraz mówię płynnie po angielsku. Dotychczasowa przełożona chwaliła mnie za komunikatywność i zaangażowanie (moja ostatnia ocena pracownicza to 9.5/10). W Państwa firmie chciałabym wesprzeć kadrową w organizacji biura i rekrutacji nowych pracowników, a z czasem awansować na specjalistę ds. kadr i płac.
Umiejętności specjalistyczne
- język angielski — poziom B2
- biegła obsługa SAP, Symfonia, Workday
- znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- dobra znajomość prawa pracy w MŚP
- naliczanie wynagrodzeń, dodatków i potrąceń
- archiwizowanie dokumentów
- prowadzenie ewidencji
- przygotowywanie raportów
Umiejętności miękkie
- bardzo dobra organizacja pracy
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- otwartość i elastyczność
- umiejętność rozwiązywania problemów
- orientacja na cele firmy
- umiejętność pracy w zespole
- zdolność zachowania dyskrecji
Doświadczenie
03.2023–obecnie Vineo Sp. z o.o.
Stanowisko: Asystentka w dziale kadr i płac
Obowiązki:
- pomoc w przygotowywaniu umów o pracę
- prowadzenie i porządkowanie akt osobowych pracowników
- pomoc w organizacji spotkań rekrutacyjnych
- weryfikacja kandydatów do pracy (sprawdzanie referencji, uczestniczenie w rozmowach kwalifikacyjnych)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego
- naliczanie wynagrodzeń pracowników
Kluczowe osiągnięcia:
- przygotowanie autorskiego programu szkoleń nowych pracowników
- ocena pracownicza: 9.5/10 (II kwartał 2024)
Wykształcenie
10.2020–06.2023 Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Kierunek: Socjologia
Uzyskany tytuł: licencjat
Zainteresowania
Interesuję się psychologią — chętnie czytam książki i poradniki z tego zakresu oraz słucham specjalistycznych podcastów. Lubię też jeździć na rowerze i oglądać hollywoodzkie filmy.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez [nazwa firmy] w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Jak napisać CV pomocy kadrowej?
- CV pomocy kadrowej zacznij od podsumowania zawodowego, nazywanego też sekcją CV „O mnie”. Krótko opisz w niej swoje doświadczenie, mocne strony i najważniejsze osiągnięcie w dotychczasowej pracy.
- Następnie wymień w CV swoje umiejętności. Uwzględnij również kompetencje miękkie — według badaczy szczególne znaczenie w rekrutacji mają m.in. motywacja do pracy, etyka zawodowa, praca zespołowa, dobra organizacja i komunikatywność.
- Opisz swoje doświadczenie w CV do działu kadr. W tym miejscu podaj nazwy firm i stanowisk, daty zatrudnienia, swoje kluczowe obowiązki i najważniejsze sukcesy. Te ostatnie są szczególnie istotne, by zwrócić na siebie uwagę rekrutera — tym bardziej, że obecnie w Twojej branży nie ma deficytu pracowników.
- Krótko napisz w CV o swoim wykształceniu. Wystarczy, że podasz ostatnią ukończoną szkołę oraz kursy i certyfikaty zawodowe, o ile takie posiadasz.
- Wspomnij o swoich zainteresowaniach w CV pomocy kadrowej. Wybierz te, które podkreślają Twoje umiejętności i kwalifikacje lub są na tyle charakterystyczne, by pracodawca łatwiej Cię zapamiętał.
- Wstaw na dole CV klauzulę ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych osobowych i kontaktowych do celów rekrutacji.
Chcesz stworzyć jeszcze lepsze CV pomocy kadrowej? Przygotuj je na profesjonalnym szablonie curriculum vitae. Do aplikacji możesz załączyć też list motywacyjny, w którym szerzej opiszesz swoje umiejętności i doświadczenie.
Twój list motywacyjny napisze się sam — jeśli skorzystasz z kreatora listu motywacyjnego LiveCareer. Wybierz profesjonalny szablon, odpowiedz na kilka prostych pytań, a program jednym kliknięciem wygeneruje dla Ciebie profesjonalny list do pracy.
Zobacz też wzór listu motywacyjnego dla swojego zawodu.
Piszesz CV dla pomocy kadrowej i masz więcej pytań? Zadaj mi je w komentarzu — chętnie Ci odpowiem i pomogę.
Jak sprawdzamy treści na LiveCareer?
Nasz zespół sprawdził ten artykuł pod kątem zgodności z procesem redakcyjnym LiveCareer.pl. Dzięki temu porady naszych ekspertów są spójne z aktualnymi standardami i trendami w pisaniu CV oraz listów motywacyjnych. Zaufało nam już ponad 10 milionów kandydatów, którym pomogliśmy zdobyć wymarzoną pracę. Przygotowanie każdego z artykułów jest poprzedzone uważną analizą dostępnych raportów i badań, aby nasze treści odpowiadały na aktualne potrzeby rynku pracy.
O autorze
Żaneta Spadło jest ekspertką ds. kariery i pisarką, cytowaną m.in. przez Forbes Woman Polska, Rzeczpospolitą, PulsHR, Polską Agencję Prasową, Polskę Press, Dzień Dobry TVN i Puls Biznesu. Jako absolwentka dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, od ponad 10 lat działa w marketingu i mediach. Od 2019 roku Żaneta pisze oparte na eksperckiej wiedzy, badaniach i własnym doświadczeniu artykuły poradnikowe z zakresu szukania pracy, pisania dokumentów aplikacyjnych, prawa pracy i autoprezentacji, zgodne z oficjalnymi wytycznymi LiveCareer. W 2021 roku napisała kompleksowy e-book dla czytelników LiveCareer, zatytułowany „Jak napisać świetne CV i dostać pracę”.
Oceń ten artykuł:
Pomoc kadrowa cv
Średnia:
Chcesz stworzyć skuteczne CV?
Wypróbuj kreator CV za darmoPodobne artykuły
Tłumaczenie CV na angielski: jak to zrobić? [+ Lista błędów]
Zobacz, czy tłumaczenie CV na angielski to dobry pomysł i jak to zrobić online. Poznaj najpopularniejsze błędy podczas tłumaczenia CV z polskiego na angielski.
Excel w CV: jak opisać znajomość programów MS Office?
Zobacz, jak wpisać do CV Excel lub inne programy z pakietu Microsoft Office. Dowiedz się, jak sprawdzić swój poziom zaawansowania z Excela.
HR — co to znaczy? Czym zajmuje się dział Human Resources?
Zobacz, co to jest HR. Sprawdź, czym zajmuje się dział HR w firmie, na czym polega praca specjalisty ds. HR i jak nim zostać.
Piszą o nas: