Stwórz profesjonalne CV teraz!
Receptionist CV — wzór po angielsku i porady ekspertów
Piszą o nas:
Dobre receptionist CV to Twoja najlepsza wizytówka. Dlatego zadbaj, by prezentowało Twoje umiejętności i doświadczenie w najbardziej atrakcyjny sposób. Za chwilę pokażę Ci, jak to zrobić.
Poniżej zobaczysz profesjonalny wzór CV receptionist po angielsku. Dowiesz się też, jak napisać je krok po kroku, żeby zrobić dobre wrażenie na potencjalnym pracodawcy.
Najpierw jeszcze zdecyduj, który szablon CV najbardziej Ci odpowiada. Przygotowaliśmy ich aż 26, w różnych kolorach i stylach.
Nie wiesz, jak napisać CV? Zainspiruj się wzorami CV, stworzonymi przez profesjonalistów.
Receptionist CV — wzór
Agata Wesołowska
Receptionist
agata.wesolowska4442@gmail.com
+48 733 727 387
linkedin/in/agatawesolowska432
Summary
Receptionist with 2 years of experience and strong skills in scheduling. Looking to boost patien’ satisfaction scores at MedClinic. In previous roles processed 40+ patients per day anddecreased scheduling mistakes by 32%.
Key Skills
- Kareo EHR software — advanced
- MS Office (Word, Exlec) — advanced
- Payment processing and office equipment
- Scheduling
- Data entry
- Communicational skills
- Time management
- Driving licence, B cat.
Languages
- English — C2
- Polish — fluent
Work Experience
Landscape receptionist
Medicover Poland (Warsaw, Poland)
08.2018–present
Key Responsibilities:
- Keeping medical records
- Scheduling doctors' work and patient admissions
- Phone and direct patient service (in Polish and English)
- Handling payments and issuing invoices
Achievements:
- Processed 40+ patients per day
- Decreased scheduling mistakes by 32%
Education
M.A, University of Warsaw (Warsaw, Poland)
English philology
2016–2018
I hereby consent to my personal data being processed by [company name] for the purpose of considering my application for the vacancy advertised under reference number [job offer number].
CV receptionist, które widzisz u góry, dobrze pokazuje, jakie sekcje i zwroty zawiera typowe CV po angielsku. Teraz wyjaśnię Ci krok po kroku, jak je napisać, by pracodawca chętniej przeczytał Twój dokument.
Nie musisz mieć doświadczenia w pisaniu CV. W kreatorze CV LiveCareer znajdziesz gotowe treści dla dowolnej branży i stanowiska, które wstawisz w CV jednym kliknięciem.
Jak napisać receptionist CV?
Aplikujesz do zagranicznej firmy i piszesz CV recepcjonistki lub CV rejestratorki medycznej po angielsku? Według badań masz tylko kilka sekund na to, by pracodawca zainteresował się Twoim dokumentem i zechciał przeczytać go do końca. Dlatego musisz się jakoś wyróżnić. W jaki sposób?
Przede wszystkim na górze CV napisz podsumowanie zawodowe, czyli Personal Statement / Profile. Jest to krótki opis Twoich kwalifikacji, najważniejszych osiągnięć i celów zawodowych, dzięki którym już na pierwszy rzut oka będzie widać Twoje wszystkie atuty w CV. Jeśli chcesz, w tym miejscu kluczowe osiągnięcia możesz zapisać grubszą czcionką niż reszta CV. Mimo że w Polsce to nadal nowość, na Zachodzie podsumowanie zawodowe jest standardowym elementem CV.
Niżej opisz w CV swoje kompetencje (ang. skills). Skup się zarówno na umiejętnościach twardych, jak i miękkich (w tym interpersonalnych). W Twoim zawodzie takie kwalifikacje jak dobra organizacja i planowanie pracy czy zdolności komunikacyjne są szczególnie istotne, dlatego w receptionist CV koniecznie o nich wspomnij.
W dalszej kolejności opisz w CV swoje doświadczenie, czyli Work Experience. Aby podnieść atrakcyjność Twojego receptionist CV, podziel tę sekcję na Key Responsibilities lub Key Duties (z ang. kluczowe obowiązki) i Achievements, czyli osiągnięcia zawodowe w CV. W tym miejscu spróbuj nawiązać do wymagań zawartych w ogłoszeniu o pracę. Oczywiście w CV nie możesz kłamać — po prostu skup się na tych osiągnięciach, które są w jakiś sposób związane z ofertą.
Mimo że Wykształcenie nie jest najważniejszą sekcją CV, w CV receptionist możesz opisać ostatni etap swojej edukacji (np. nazwę uczelni, kierunek ukończenia studiów, lata nauki i uzyskany tytuł).
Jeśli masz taką możliwość, w receptionist resume pochwal się też ukończonym kursem lub posiadanym certyfikatem, a także odbyte praktyki, staże i wolontariaty (szczególnie jeśli piszesz CV bez doświadczenia). Według badaczy z Northeastern University większość menedżerów ceni takie aktywności o wiele bardziej niż regularne wykształcenie.
Jeśli aplikujesz do pracy w zagranicznej firmie w Polsce, na dole CV receptionist musisz dodać obowiązkową klauzulę CV ze zgodą na przetwarzanie zawartych w CV danych osobowych (jej treść znajdziesz we wzorze receptionist CV na górze tego artykułu). Ale jeśli chcesz pracować np. w USA lub Wielkiej Brytanii, żadna formułka nie jest wymagana.
Zadbaj też o atrakcyjny wygląd Twojego receptionist resume. Wybierz nowoczesny szablon CV. Pamiętaj też o odpowiednim formatowaniu CV — m.in. o czytelnej czcionce, widocznych nagłówkach i odstępach między sekcjami, a także ciekawych CV icons. Do zagranicznego pracodawcy lepiej wybrać też wzór CV bez zdjęcia.
Jednak nawet dobre receptionist CV może nie wystarczyć, by dostać pracę. Aby zwiększyć swoją szansę na sukces podczas rekrutacji, przygotuj również profesjonalny cover letter, czyli list motywacyjny po angielsku.
Zobacz też: Modern CV template.
Twój list motywacyjny napisze się sam — jeśli skorzystasz z kreatora listu motywacyjnego LiveCareer. Wybierz profesjonalny szablon, odpowiedz na kilka prostych pytań, a program jednym kliknięciem wygeneruje dla Ciebie profesjonalny list do pracy.
Zobacz też wzór listu motywacyjnego dla swojego zawodu.
Masz więcej pytań na temat pisania receptionist CV? Zadaj mi je w komentarzu na forum poniżej, a ja spróbuję Ci pomóc.
Jak sprawdzamy treści na LiveCareer?
Nasz zespół sprawdził ten artykuł pod kątem zgodności z procesem redakcyjnym LiveCareer.pl. Dzięki temu porady naszych ekspertów są spójne z aktualnymi standardami i trendami w pisaniu CV oraz listów motywacyjnych. Zaufało nam już ponad 10 milionów kandydatów, którym pomogliśmy zdobyć wymarzoną pracę. Przygotowanie każdego z artykułów jest poprzedzone uważną analizą dostępnych raportów i badań, aby nasze treści odpowiadały na aktualne potrzeby rynku pracy.
O autorze
Żaneta Spadło jest ekspertką ds. kariery i pisarką, cytowaną m.in. przez Forbes Woman Polska, Rzeczpospolitą, PulsHR, Polską Agencję Prasową, Polskę Press, Dzień Dobry TVN i Puls Biznesu. Jako absolwentka dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, od ponad 10 lat działa w marketingu i mediach. Od 2019 roku Żaneta pisze oparte na eksperckiej wiedzy, badaniach i własnym doświadczeniu artykuły poradnikowe z zakresu szukania pracy, pisania dokumentów aplikacyjnych, prawa pracy i autoprezentacji, zgodne z oficjalnymi wytycznymi LiveCareer. W 2021 roku napisała kompleksowy e-book dla czytelników LiveCareer, zatytułowany „Jak napisać świetne CV i dostać pracę”.
Oceń ten artykuł:
Receptionist cv
Średnia:
Chcesz stworzyć skuteczne CV?
Wypróbuj kreator CV za darmoPodobne artykuły
Resume a CV - różnice. Co znaczy résumé po polsku?
Zastanawiasz się, czym różni się resume od CV? Z tego artykułu dowiesz się tego i zobaczysz, kiedy powinieneś napisać résumé, a kiedy CV do pracy za granicą.
Cover letter template: wzór, 12 szablonów listu do pracy
Zobacz 12 cover letter templates do wypełnienia i pobrania w PDF lub .doc. Dowiedz się, jak wybrać i wypełnić cover letter template i zdobądź wymarzoną pracę.
Interests & hobbies in CV: zainteresowania po angielsku do CV
Dowiedz się, jak wpisać do anglojęzycznego CV interests i co zrobić, żeby Twoje hobby zainteresowały pracodawcę. Zobacz przykłady (examples) interests for CV.
Piszą o nas: